czwartek, 28 sierpnia 2014


Hej kochani! Po rocznej przerwie wracam na bloggera. Musiałam odpocząć troszkę od tego wszystkiego i nabrać pomysłów na posty. Zmieniłam również tytuł bloga. Zaczynam wszystko od początku. Wiedziałam, że tu jeszcze wrócę, nie znałam tylko czasu tego wydarzenia. Naładowałam akumulatory i oto jestem.
Zostawiam Wam kilka faktów o mnie. Mam również nadzieję, że nie zanudzę Was tu i ze mną zostaniecie na dłużej oczywiście.

* mam na imię Julia
* chodzę do gimnazjum
* moim największym marzeniem, jest spotkać moich idoli i podziękować im za wszystko
* jestem w fandomie Little Mix, Bethany Moty, One Direction i Demi Lovato
* mam obsesje na punkcie youtuberów, głównie amerykańskich
* kocham sport, najbardziej skoki narciarskie, piłkę nożną i ręczną
* mam swój charakter, który nie wszystkim się podoba
* nie jestem idealna, ale staram się zaakceptować siebie




zdjęcia wykonane w Chorwacji

do zobaczenia wkrótce♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz wiele dla mnie znaczy i za wszystkie dziękuje! :*